Gyártók
 


Kosár
0 árucikk
 
Belépés
 
Cikkek - Írások
 

Felhasználás

Felhasználási feltételek

Üzemeltető
KECELI MAG KFT
Tevékenység
Horgászcikk kiskereskedés
Adószám
11378037-2-03
Székhely
6237 Kecel,Homokszőlő u.51.
Mintabolt és ügyfélszolgálat
W.R.C. Horgászcentrum
Cím
6237 Kecel,Vasút u.1/5
Telefon
06 20 500 83 01
Skype

E-mail
info@wrchogaszcentrum.hu
Webáruház
www.wrchorgaszcentrum.hu
Nyitvatartási idő
Hétfőtől-Péntekig 8.00-17.00 Szombat:.8.00-12.00
Boltvezető
Törökné Dózsa Kati

Böngészés a Webáruházban

Áruházunkban tetszés szerint nézelődhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva a fényképes leíró oldalára jut, ahol részletesen elolvashatja az árucikk jellemzőit. Amennyiben a képre kattint akkor azt nagyított formában is megnézheti.

Keresés

Ha a keresett terméket nem találja, használja keresőnket! A képernyő bal oldalán felül, a keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét, megadható a kívánt kategória is amelyben szeretnénk látni a keresett terméket. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ha ez önnek nem elég, akkor a KERES gomb mellett kattintson a RÉSZLETES KERESÉS gombra, és itt további szűrési feltételeket adhat meg. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is sikertelen forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az ön rendelkezésére és tájékoztatják a termékkel kapcsolatos kérdéseiről.

Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban először regisztrálnia kell magát. A Belépés fülön, vagy az áruház jobb felső részén a Belépés ablakban "Regisztráció" sorára kattintva, kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Azonosító egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott. Az azonosító nem tartalmazhat ékezetes, különleges karaktereket, minimális hossza 3 karakter, maximális 16. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.

Jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, különleges karaktereket minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, kérem kattintson az Elfelejtette jelszavát?; Sorra és elküldjük e-mailben.

E-mail kérjük valós, létező címet adjon meg! Ez szükséges a későbbi rendelései visszaigazolásához, illetve az elfelejtett jelszavát is ide fogjuk küldeni.

Vásárlás az Áruházunkban

Amennyiben az önnek megtetszett terméket megszeretné vásárolni 1. lépésként kattintson a Kosárba gombra, Így kezdeményezheti az áru vásárlását. Figyelem: számos termék neve mellett további választási lehetőségek találhatók (íz, szín, méret ...), ne felejtse el ezeket is kiválasztani! Miután berakta a kosárba a kiválasztott termékeket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Alapértelmezés szerint 1 db szerepel a kosárban.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban (jobb felső sarok) minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - (böngészés közben is) - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható (törölhető). Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a termék listában meg kell jelölni a nem kívánt termékeket, és a Frissítés gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Pénztár gombra kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontos elérhetőségi adatokat adjon meg, és nagyon fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg, amelyen bármely időszakban el lehessen Önt érni. Amennyiben a futár a megadott címen nem talál senkit, fel fogja hívni, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel

A minimális rendelési tétel 5.000 Ft. Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról e-mailben tájékoztatjuk. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon felhívja Önt.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kiszállításra kerül.

.

Személyes adatok módosítása

A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! Ez háromféle módon történhet: 1./ telefonon 06 30 518 0711, számon 2./ e-mail-ben a wrchorgaszcentrumkecel@gmail.hu címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

A termékek szállítási módja

A Magyar Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON, és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. Ha a futár nem tudja első alkalommal átadni a megrendelt csomagot, még egy alkalommal megpróbálja annak kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a
W.R.C. HORGÁSZCENTRUM-nak.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. A DPD maximum 40 kg össztömegű csomagot szállít el. E súlyhatáron belül a szállítási költség megállapításához teljesen mindegy, hogy a csomag milyen méretű és súlyú, hiszen csak az számít, hogy milyen értékű.
Rendelés értéke
Szállítási díj
1.000 Ft-30.000 Ft-ig
1950 Ft
30.000 Ft felett
ingyenes
Áraink az ÁFA-t tartalmazzák

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű papírkartonba vagy papírdobozba csomagoljuk. Ennek költségei a következők:

Rendelés értéke
Csomagolási költség
1.000 Ft-30.000 Ft-ig
150 Ft
30.000 Ft felett ingyenes


Ha a megrendelt csomag tartalmaz:
- Horgászbotot
- Bojlis merítőt
- Merítőnyelet
- Merítőfejet
- Szettet

akkor a csomag összértékétől függetlenül (tehát 30.000 Ft-ot meghaladó értékű vásárlás esetén is!) 500 Ft csomagolási díjat számítunk fel.
* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!

Túlsúlyos csomag

Amennyiben 40 kg-ot meghaladó tömegű csomagot rendel minden 40 kg-onként külön szállítási költséget (1800ft) számítunk fel.

Személyes áruátvétel

Önnek lehetősége van boltjainkban előzetes egyeztetés után, az ön által megrendelt terméket átvenni. Amennyiben 7 munkanapon belül nem jelentkezik, megrendelését semmisnek tekintjük.

Szállítási határidők

Általános esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt tudjuk kiszállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor kollegáink e-mailben vagy telefonon értesítik önt arról, hogy melyik termékre kell várni, ilyenkor lehetőség van arra, hogy a hiányzó terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló terméket válasszon

Fizetési mód

1. A csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

2. Minden kikézbesített csomagban megtalálja az áfa-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget.

3. A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@wrchorgaszcentrum.hucímen vagy a 06 30 528 0711 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által elvárt idő alatt nem tudjuk teljesíteni , a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a szállító cég automatikusan visszajuttatja hozzánk.
Ammenyiben ez több megrendelés esetén megtörténik, fenttartjuk a jogot, hogy erre a címre többet nem küldünk csomagot. Ha Ön ismételten kéri a csomag kikézbesítését 800 Ft plusz szállítási díjat számítunk fel.


Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén a vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A kifogásolt terméket csakis eredti, kifogástalan, bontatlan állapotában tudjuk visszafogadni.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
1.
jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunk, telefonján: 06 30 518 0711,
munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
2.
Ön postai csomagként feladja címünkre a kifogásolt terméket:
W.R.C. Horgászcentrum
6237 Kecel Vasút u. 1/5. címre.
3. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
4.
A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét (max. 30 napos átfutási idővel).

Szavatosság, garancia

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

<